Pages

Friday, August 12, 2011

sunshine through the window (XIV) !!!

Sunshine through the window, it is 09.48 P.M.
Today's Quote:Yeah, Wacko Jacko, where did that come from? Some English tabloid. I have a heart and I have feelings. I feel that when you do that to me. It's not nice.  - Michael Jackson


请原谅我,还都讲几句。
大佬,我条女给眼睛厚大,关你乜事咧??
你闻我系吾系钟意区对眼??
大佬,我钟意区给人,吾系区对眼阿!!

再来,你闻我点解区甘多男性朋友,怕吾怕被人撬走??
大佬,我够多女性朋友啦,如果我日日都蛤醋,甘区又吾系一样日日蛤醋,甘吾系就平手佐咯。。

又有人闻我,你会不会玩玩下,一两个月之后就飞佐区??又或者如果你台都靓过区给靓女,你会吾会转目标阿??
大佬阿大佬,我钟意给系李慧晶,我钟意给系区给本人,我吾系钟意靓女阿!!至于你闻我系吾系玩玩下,我认真地同你讲,我从来都吾会对感情玩玩下给,我系非常地认真给对待这一段感情。如果你想捡死鱼,我煵你要等厚长厚长厚长给一段时间。。

有D人闻我,你条女打篮球,甘粗鲁,粗口满面,你都钟意??
大佬,以迦女仔打篮球有错咩??女仔打篮球又某得罪你。。讲粗口系又点??请你秀生养性之后再同我讲一句话,吾通你某讲粗口??我揽你讲给粗口多过区。。
区人粗鲁又点??我讲多一次,我钟意给系区给本尊,我钟意给系李慧晶!!



My gosh, my Babe Veen is sick now !!!
What can I do for her ??

You arh, drink more water and don't refuse to take medicine arh !!!
Wish you get in pink in health !!
 And also, I love you, my dear Veen !!

No comments: